تولدم مبارک


خودمو خودت

tavalod

تولدت مبارک . چه حرفه خنده داری

چه فایده وقتی تو گل برام نیاری

عجب شبیه امشب داره می سوزه چشمام

دورم شلوغه اما انگاری خیلی تنهام

 واسه کی زنده باشم جشن چی رو بگیرم

من امشب ونمی خوام دلم می خواد بمیرم

تولدم مبارک نیست دلم گرفته غمگینم

هوای خونه دلگیره تو رو اینجا نمی بینم

شکسته قلب داغونم تو نیستی و من ازت دروم

خودم رو مرده می دونم

هیچکی خبر نداره چقدر هواتو کردم

چقدر دلم می خواد تو باشی دورت بگردم

هیچکی خبر نداره دارم به زور می خندم

نمی دونن چرا من چشمامو هی می بندم

چشمامو من می بندم تا منتظر بشینم

شاید تو این سیاهی بازم تورو ببینم

 



نظرات شما عزیزان:

دست های پر از خالی
ساعت20:20---18 آبان 1392
--¤•-----•(((آپم )))•----¤•--
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿






--¤•-----•(((آپم )))•----¤•--
✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
┊   ┊┊   ┊┊ ✿
┊   ┊┊  ✿✿
┊   ┊┊  
┊   ✿✿






--¤•-----•(((آپم)))•----¤•--]


آپــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــم عزیزم

سلام گلم لینکت کردم توهم منو به عنوان دست های پرازخالی بلینک ممنون


مروارید
ساعت23:34---18 فروردين 1391
قشنگه

سنگ صبور
ساعت22:25---14 اسفند 1390
ممنون از محبتت کوثر جان
خیلی خوشحال میشم بتونم کمک کنم به کسی که اینهمه مهربونه و خوش قلبه

اینا واسه دوستی که هرچی بپاش بریزم کمه


سنگ صبور
ساعت17:23---6 اسفند 1390
سلام
دختره خوب کی گفته که تو مزاحمی
از این حرفت اصلا خوشم نیومد
هر وقت حس کردی که میتونم کمکت کنم و قابل اعتماد هستم میتونی زنگ بزنی
و منم آدمه رکی هستم اگه کاری از دستم بربیاد برات انجام میدمو اگه نتونم کاری بکنم میگم نمیتونم خیالت راحت اهل تعارف کردن نیستم
آرزوم آرزوهای قشنگته


سنگ صبور
ساعت17:34---2 اسفند 1390
سلام کوثر جان امیدوارم که روزگار بر وفق مرادت باشه
و دلتنگی های زندگی با اومدن آروم آروم نوروز از دلت پربکشه بره
منم به داشتنه دوستی مثه تو افتخار میکنم
اما یادت باشه من به تو بیشتر از یه دوسته معمولی احترام میذارم
چون تو اولین کسی بودی که به من تبریک گفتی ورودم به لوکس بلاگ
و خوشحالی تو برام مهمه
دختر پس شاد باش و تو غمهات میتونی رو شونه و دستای من حساب کنی


مجید
ساعت15:28---18 بهمن 1390
چندی ست که بیمار وفایت شده ام ... در بستر غم چشم به راهت شده ام ... این را تو بدان اگر بمیرم روزی ... مسئول تویی که من فدایت شده ام!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:,ساعت 19:36 توسط وصال| |


Power By: LoxBlog.Com